Általános Szerződési Feltételek
Üdvözlünk a Webnode-nál!
A Webnode webalapú szolgáltatás/termék, amely a "Webnode AG", Limmatquai 112, 8001 Zurich,
Svájcban alapított cég tulajdona és támogatója.
A Webnode Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF), a Domain név szabályzata, az Adatvédelmi
Szabályzata, az Adatfeldolgozási szerződése és az Automatikus Adatmentési Irányelvek.
A WEBNODE WEBOLDAL, TERMÉKE VAGY SZOLGÁLTATÁSA HASZNÁLATÁVAL A FELHASZNÁLÓ
BELEEGYEZIK A JELEN ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK ELFOGADÁSÁBA, VALAMINT ESETLEGES
VÁLTOZÁSOKBA.
AMENNYIBEN A FELHASZNÁLÓ NEM EGYEZIK BELE A FELTÉTELEKBE, AKKOR NE HASZNÁLJA
A WEBNODE.COM WEBOLDALT, TERMÉKEIT.
FELHASZNÁLÓI FELTÉTELEK
A Webnode honlapját, annak tartalma, termékei és szolgáltatásai igénybevehetők minden nagykorú
személy részéről, aki jogosult szerződés megkötésére (kötelező érvényű megállapodások). Ennek
bizonyítéka kérhető az összes (vagy néhány) szolgáltatás és / vagy termék hozzáférésekor azonosítási
vagy elérhetőségi adatok megadásának formájában.
A jelen Felhasználói feltételek a Webnode és a Felhasználó között jön létre. Más személy ezekre nem
jogosult.
Ha bármely bíróság vagy hatóság úgy dönt, hogy a jelen Felhasználói feltételek rendelkezése
érvénytelen vagy végrehajthatatlan, ez eltörlésre kerül és törölni kell, és a fennmaradó Felhasználói
feltételek továbbra is teljes érvényben és hatályban maradnak.
Ha a Felhasználói feltételek összeegyeztethetetlen feltételekkel rendelkeznek a Webnode-nál történő
regisztrációkor az Általános feltételekkel (adott esetben) akkor Felhasználói feltételek érvényesek,
amennyiben a Webnode másként nem rendelkezik kiegészítő dokumentációval az ügyfélszolgálatról.
1. Meghatározás
A jelen Általános feltételekben, a "Felhasználó" a weboldal, annak tartalmának, termékeinek és
szolgáltatásainak felhasználójára vonatkozik. A "Webnode", valamint "Mi" a Webnode AG-ra
vonatkozik. A "Felhasználói adatok" a felhasználó által megadott személyes adatokra vonatkoznak,
melyek a Webnode weboldal birtokába kerülhetnek regisztrációkor vagy a Webnode termékeinek
szolgáltatásainak megvásárlásakor. A "Weboldalunk" a "webnode.com" és társoldalaira vonatkozik.
A "Webnode weboldalak" felhasználóink oldalaira vonatkozik, amelyet a Webnode rendszerrel
készítettek. Harmadik félnek számít minden Webnode-tól független személy/entitás/cég.
A jogi szabályok miatt különbségek teszünk a Felhasználók között, aki magánszemély, tehát a velünk
kötött szerződés során nem üzleti tevékenységet folytat, attól a felhasználótól, aki üzleti
tevékenységet folytat, vagy vállalkozó. Amennyiben a rendelés során megadja az azonosítóját, akkor
egyetért azzal, hogy rá az üzleti tevékenységet folytató felhasználók szabályai érvényesek.
2. Szolgáltatások
2.1 Ingyenes verzió
A Webnode webhelyek létrehozására és tárolására kínált alapvető rendszere teljesen ingyenes
minden felhasználó számára. Ingyenes verzióink jellemzői az adott webhely típusára vonatkoznak. Az
ingyenes verzió elsősorban a tárhely, a havi adatforgalom, a rendelkezésre álló e-mail címek száma
és továbbiak szempontjából korlátozott. A szolgáltatásaink pontos és naprakész leírása
megtekintéséhez kérjük, látogasson el az Árlista oldalunkra.
2.2 Prémium szolgáltatások
A haladó funkciók egyikének (például megnövelt tárhely, saját domain vagy egyedi kialakítás)
használatához beszerezheti egy vagy több prémium szolgáltatásunkat. Jelenleg ezek magukban
foglalják a fent említett funkciókat, valamint a prémium ügyfélszolgálatot, az adatok biztonsági
mentését és helyreállítását, az üzleti statisztikákat, a testreszabott láblécet, az online hirdetési
kampányokat és még sok más, már elérhető vagy folyamatban lévő szolgáltatást. Szolgáltatásaink
pontos és naprakész leírása érdekében kérjük, tekintse meg az Árlistánkat.
3. Fizetett Szolgáltatások
3.1 Árak
Az összes szolgáltatásnak van egy meghatározott ára, amelyet ideiglenesen fel lehet cserélni
speciális / promóciós árakra. Az árak áttekintése megtalálható az Árlistában. A végső ár mindig
megjelenik a felhasználónak a vásárlás során még a fizetés előtt. Nem számolunk fel költségeket,
amelyek a szolgáltatás vagy a termék szállításával kapcsolatosak. Amikor a vásárló kiválasztja a
"Céges számlázás" lehetőséget, azzal beleegyezik, hogy amennyiben a bejelentési kötelezettség és a
fizetendő adó növekszik, eleget tesz a kötelezettségnek a cég regisztrációjának országában, aki
számára a szolgáltatást megvásárolta.
3.2 A Prémium szolgáltatások megvásárlása
Az összes prémium szolgáltatás megrendelhető a projekt adminisztrációjában. További
információkért vagy a Prémium szolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel kérjük vegye fel a
kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
4. Domain név (fizetett szolgáltatás)
4.1 Domain név regisztráció és tulajdonjog
Az a személy vagy szervezet, aki megvásárolta a domaint, a törvényes tulajdonosa. A Webnode
kizárólag műszaki adminisztrátorként és felületként (ügynökként) működik a felhasználó és a domain
nevet szolgáltató szervezet között.
Ha Ön (a domain tulajdonosa) úgy dönt, hogy nem hosszabbítja meg a domaint, a Webnode nem
felelős a domain lejártának eredményeként vagy azt követően felmerülő problémákért. Ha nem fizeti
be időben a domain megújítását, akkor a domain helyrehozhatatlanul elveszhet, és a Webnode nem
tehető felelőssé. Alapértelmezés szerint minden domain zárolva van az átvitelhez. A tulajdonos
kérésére kinyitható. Az elérhető domainek jelenlegi listáját a Domain árlistában találja.
4.2 Domain megújítása
A domain megújítható a vásárlás napjától a projekt adminisztrációjában megjelölt lejárati dátum
előtti napig. A domain megújítását akkor tekinhető kifizetettnek, ha a fizetési dátum megelőzi a
lejárat dátumát. A fizetési dátum akkor kerül beállításra, amikor a választott fizetési egység (azaz a
fizetési mód szolgáltatója) megerősíti a fizetés sikeres megérkezését. Ha a Domain megújítást nem
fizetik ki időben, akkor a domain karanténba kerül. A domain kiváltható a karanténból, de
adminisztratív díj kerül felszámításra. Az adminisztratív díjak áttekintése megtalálható a
Weboldalunkon a Domain Név Szabályzata alatt.
4.3 A regisztráció és a szerződés visszavonása
Ha Ön Felhasználó, akkor a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.5. Szakaszában megadott
határidőn belül joga van elállni a szerződéstől. Ezúton kifejezetten hozzájárul nekünk ahhoz, hogy a
szolgáltatást a felmondási időszak vége előtt teljesítsük. Ha a szerződés fő tárgyát a felmondási
időszak vége előtt teljesítjük, akkor nincs joga a szerződéstől elállni.
4.4 Privát domain regisztráció
A domain regisztrációval továbbra is fenntartható a Felhasználó személyes biztonsága/anonimitása a
SPAM (kéretlen elektronikus üzenetekkel) vagy az adatbázisokban való megjelenéssel szemben. A
regisztráció során a Felhasználó köteles megadni elérhetőségét, amely csak a számlázáshoz
szükséges (pl. számla kiállítása). Privát domain regisztráció esetén személyes adatait nem hozzuk
nyilvánosságra, és az Anonymouse Domains, s.r.o., vagy más harmadik fél elérhetőségére cseréljük.
A privát regisztráció szolgáltatását az Anonymouse Domains, s.r.o. (Regisztrációs szám: 28296800,
Cím: Hlinky 995/70, Staré Brno, 603 00 Brno) cég vagy harmadik fél biztosítja a Felhasználási
Feltételeiknek megfelelően. A Felhasználási Feltételek itt találhatóak:
https://www.anonymousedomains.com/service-agreement.html
5. Szerződéskötés és szerződés visszavonása
5.1 Szerződés
A termék vagy szolgáltatás megvásárlása elektronikus megrendeléssel teljesíthető. A kínált termék
vagy szolgáltatás weboldalunkon történő megrendelése szerződéskötési javaslatnak minősül. A
szolgáltatás megrendelése és a fizetés sikeres teljesítése után kötelező érvényű szerződés köttetik
Ön és Webnode között. A befizetés akkor tekinthető "Sikeresen teljesítettnek", ha a teljes összeget
kifizette, és számla elérhető a Webnode fiókjának adminisztrációjába való belépés után, a jobb oldali
menüben, a "Számláim" szakaszban. A szerződéstől való elállásra konkrét kritériumok és feltételek
vonatkoznak (lásd a 6.5 részt)
5.2 Szerződés visszavonása
A szerződés visszavonása akkor is lehetséges, ha a lemondási időszak még nem járt le, ha Ön nem
kéri a költségek visszatérítését. A vásárolt szolgáltatások megszüntetésére vagy megváltoztatására
irányuló kérelmeket (azaz bármely olyan kérelmet, amely hatással lehet a projekt funkcióira) Önnek
(a projekt tulajdonosa) írásban (e-mailben) kell benyújtania a projekt regisztrálásához használt
címről.
5.3 A szerződés időtartama
A megvásárolható weboldal csomagok 1-től 10 éves szerződéssel járnak. A domainek minimum 1-2
éves (a szolgáltatótól függően) és legfeljebb 10 éves szerződéssel vásárolhatók meg. A többi
szolgáltatásra, amennyiben ez nincs meghatározva külön a fizetéskor, a szolgáltatásnyújtás
kezdetekor megszűnik a szerződés. Szolgáltatásaink pontos és naprakész leírása érdekében kérjük,
nézze meg Árlistánkat.
5.4 A rendelési adatok helyesbítése
Ha téves adatokat adott meg az elektronikus megrendelés létrehozása során, azonnal értesítse
ügyfélszolgálatunkat. Felhívjuk figyelmét, hogy az adatokat csak a megrendelés létrehozásától
számított két órán belül lehet megváltoztatni. Előfordulhat, hogy az ezen időszak után benyújtott
kérelmek nem kerülnek sikeresen feldolgozásra.
5.5 A felhasználó hozzájárulása a kommunikáció távoli felhasználásához
Ezúton beleegyezését adja nekünk a távoli kommunikációs eszközök használatára a szerződés
megkötése során. A távközlés eszközeivel a Felhasználóval kapcsolatban felmerült költségeket
(például az internet-kapcsolat költségeit, telefon költségeit) a Felhasználó fedezi.
6. Kifizetések/Díjak és Visszatérítés
6.1 Fizetési módok
A Prémium szolgáltatások PayPal, kreditkártya, banki átutaláson keresztül és más, ország specifikus
fizetési módon keresztül kerülhetnek kifizetésre (beleértve a Webnode bankszámlára történő
befizetést).
Banki átutalás esetén, minden információ megadása szükséges a Prémium szolgáltatások
megrendelési lapján. Továbbá, minden plusz költség amely a banki átutalás díját képezheti, azt a
Felhasználót terheli, nem a Webnode-ot.
Figyelem: Ön felelős azért, hogy helyes információkat írjon a fizetési kérelemre. Kérjük, ellenőrizze,
hogy minden mező kitöltött-e, és hogy a megadott adatok pontosak-e. A Webnode nem vállal
felelősséget a helytelen vagy elégtelen felhasználói információk miatt elutasított kérelmekért.
Különös figyelmet kell fordítani a helyesen megadott hivatkozási számra.
6.2 Fizetés feldolgozása
Amennyiben kártyás vagy PayPal-os fizetés választ, akkor hozzájárul, hogy a Webnode (akár
közvetlenül, leányvállalat vagy harmadik fél által) begyűjtse a kártya vagy a fiók adatait. A fizetési
információk tárolásra kerülnek a fizetési folyamat során a későbbi használat érdekében, így az
automatikus megújítással a vásárlás folyamata gyorsabb és kényelmesebbé válik. Az összes fizetési
folyamat biztonságos és PCI-kompatibilis.
6.3 Ismétlődő fizetés (automatikus megújítás)
Ha a felhasználó a prémium szolgáltatás vásárlásakor bankkártyát vagy PayPal fizetési eszközt
használ, bizonyos esetekben az automatikus megújítás elérhetővé válhat. A megújítás gyakorisága
havi vagy évi jellegű, a fizetési típustól függően. Évi megújítás esetén, az összeg a szolgáltatás
lejárata előtt kerül felszámolásra. Az automatikus megújításról és az azt követő kifizetésről a törvény
által előírt határidőn belül előre értesítést küldünk.
Az automatikus megújítás bármikor törölhető a weboldal adminisztrációs felületén. Ameddig nem
kerül törlésre a megújítás, addig a Webnode-ot felhatalmazza, hogy levonja a fiókjáról vagy
kártyájáról a befizetést a szolgáltatásokra.
6.4 Fizetési dátum és aktivációs dátum
A fizetési dátum a pénzösszeg sikeres megérkezését jelzi a használt fizetési módon keresztül (pl. a
fizetési szolgáltatónál). A kreditkártyás vagy PayPallel történő fizetés esetén az összeget azonnal
levonjuk a Felhasználó számlájáról. Továbbá, a fizetés és az aktiváció datuma ugyanaz, kivéve, ha a
kifizetett megrendelés rendezetlen maradt. Ez esetben az aktiváció pár nappal elhúzódhat.
6.5 Visszatérítések igénylése
Önnek joga van az aktiválástól számított 15 napon belül elállni a szerződéstől. A szolgáltatás
automatikus megújítása esetén a szerződéstől nem lehet elállni.
Ezúton hozzájárul nekünk ahhoz, hogy a szerződés tárgyát a domain regisztráció, domain megújítás
és egyéb prémium szolgáltatások esetén a megbízói időszak vége előtt teljesítsük. Ha a szerződés fő
tárgyát a felmondási időszak vége előtt teljesítjük, akkor nincs joga a szerződéstől elállni.
Abban az esetben, ha egy ingyenes domainért utalványt kapott a megvásárolt Premium csomaggal,
és a domain regisztrációját követően a jelen ÁSZ-nek megfelelő visszatérítést kéri, a visszatérített
összeg megegyezik a csomag értékével, amelyből levonjuk a domain értékét.
Ha az online reklámkampány esetében egy harmadik fél (Google) úgy dönt, hogy a hirdetett
termék/szolgáltatás miatt blokkolja az elkészített kampányt, a visszatérítés nem lehetséges. Ebben
az esetben a Webnode nem felelős a Felhasználó esetleges anyagi veszteségéért.
A szerződéstől való visszavonás (szerződés visszavonása) kérésére e-mailt kell küldenie
Ügyfélszolgálatunknak a határidőn belül (lásd az 5. cikket). Rendelkezésre áll a formanyomtatvány
itt.
A Prémium csomagok 15 napos visszamondása esetén nem kötelező ezt megindokolni, azonban
információforrásként preferáljuk az indok megadását.
Egyéb prémium szolgáltatások esetén, kivéve a webhely terveket és a domain regisztrációkat,
kérheti a szerződés visszavonását és a visszatérítést az aktiválás időpontjától számított 15 napon
belül, még akkor is, ha az Ön hozzájárulásával kitöltöttük a szerződés tárgyát a felszámolási időszak
vége előtt. Meg kell adnia a visszavonás okát. A fent említett valamennyi esetben a visszatérítést
kiváltó okok a következők:
(a) A szolgáltatás teljes megszűnése (az ingyenes verziót beleértve);
(b) Folyamatos technikai probléma amely megakadályozza a weboldal működését;
(c) A teljes mértékben kifizetett szolgáltatás hiányossága (csatolt fizetési bizonylattal).
Figyelem: A Webnode fenntartja a jogot, hogy a felmondási indokot felülbírálja, és döntsön ennek
elfogadásában.
6.6 A visszatérítés dátuma és módja
Ha Ön Felhasználó, a fizetés visszatérítésére az attól a naptól számított 14 napon belül kerül sor,
amikor a Webnode megkapta az Ön szerződéses elállási kérelmét. Ha vállalkozó vagy Vállalat, akkor
a fizetés visszatérítésére az attól a naptól számított 60 napon belül kerül sor, amikor a Webnode
megkapta a szerződéstől való elállási kérelmét.
Ha Ön Felhasználó, akkor a visszatérítést ugyanannak a fizetési módnak a segítségével hajtják
végre, hacsak másképp nem döntenek. A vállalkozók a visszatérítéseket ugyanazzal a fizetési
módszerrel kapják meg, amelyet a fizetéshez használtak (ha a visszatérítés megengedett), vagy egy
vissza nem térítendő visszatérítési utalvány segítségével. A szolgáltatás kikapcsolását a
visszatérítéssel egyidejűleg hajtják végre.
Felhívjuk figyelmét, hogy az utalványok (kedvezménykódok) semmilyen körülmények között nem
téríthetők vissza.
7. Az igénybevétel feltételei
A Webnode webhelyének, annak tartalmának, termékeinek és szolgáltatásainak "elfogadható
használata" a 7.1-7.8. bekezdésekben van meghatározva. Azok a tevékenységek, amelyek e
bekezdésekkel ellentétesek vagy egyéb módon tiltottak, megsértik az ÁSZ-t, és fegyelmi eljárás alá
vonják Önt, jogi büntetőeljárást és a szolgálat megszüntetését vonják maguk után. További
információkért lásd: 10-es rész.
A Felhasználó a Webnode weboldal igénybevételével egyidejűleg beleegyezik a következő feltételek
elfogadásába:
7.1 Tartalom
A Felhasználó nem jeleníthet meg a Webnode weboldalán rágalmazó, fenyegető, trágár, káros,
pornográf, valamint törvénybeütköző tartalmat, vagy olyan tartalmat amely mások személyes jogát
sérti (beleértve a szellemi tulajdonjog, bizalmassági jog valamint a magánszférához tartozó jog
megszegése), vagy bármilyen olyan tartalmat, amely aggodalmat, kellemetlenséget okoz. Tilos a
vulgáris, durva, szexista, rasszista, és egyéb sértő vélemény kifejtése, a tiszteletteljes magatartás a
mérvadó.
7.2 Tartalom tulajdonosa
A Felhasználó nem jeleníthet meg a Webnode weboldalán olyan tartalmat, amelynek nem
tulajdonosa, és egyidejűleg a tulajdonostól engedélyt nem kért.
7.3 Eseményeken való részvétel
A felhasználó bármilyen verseny vagy promóció szabályait elfogadja, melyben részt vesz a
Weboldalunkon, vagy azon keresztül.
7.4 Megzavarás
A Felhasználó nem kockáztatja a Webnode oldal zavartalan működtetését, biztonságát, valamint nem
okoz indokolatlan kellemetlenséget és fennakadást a Webnode munkatársaknak.
7.5 Identitás
Tilos mások megszemélyesítése, valamint más személlyel való kapcsolat megtévesztése.
7.6 SPAM
Tilos a weboldal promóciója SPAM terjesztésével (pl. emailküldés olyan címekre, amelynek
tulajdonosai ebbe nem egyeztek bele).
7.7 Robot Szoftver
Tilos a robot szoftver használata (vagy bármilyen más szoftver használata ami nem a Webnode) az új
Webnode oldalak sokszorosításához, hozzáféréséhez vagy módosításához.
7.8 Kerülő megoldás
Tilos a kerülő megoldás alkalmazása, csomag vagy egyéb Webnode szolgáltatás vagy funkció
korlátozásának a feloldásához.
8. Szellemi tulajdon
Az összes szerzői jog, védjegy, és egyéb szellemi anyag és tartalom, amely a Weboldalunk
tulajdonában áll, a Webnode-ra és a licenctulajdonosra van bízva. Ez az anyag vagy tartalom csak a
Webnode és licenctulajdonos írásos engedélyével használható. A Felhasználó nem jogosult a saját,
vagy harmadik fél céljára másolni, sokszorosítani, közvetíteni, terjeszteni, képezni, kereskedelmileg
kizsákmányolni, vagy származékos munkát készíteni a tartalomról vagy anyagról.
Amennyiben a Felhasználó tudomására jut bármilyen sokszorosítás, kizsákmányolás, erről azonnal
tájékoztatja a Webnode-ot.
9. Hibás teljesítés, panaszinformációk
Garantáljuk, hogy termékeink vagy szolgáltatásaink nem tartalmaznak hibákat. Különösen azt
garantáljuk a) a termékek vagy szolgáltatások rendelkeznek olyan funkciókkal, amelyekben
megállapodtak, és ha az adott funkció hiányzik, akkor olyan funkciókat, amelyeket leírtak, vagy
amelyekre a termék vagy szolgáltatás jellegétől függően és a hirdetésünk alapján számíthatnak; b) a
termékek vagy szolgáltatások a felhasználásukhoz megadott célra alkalmasak vagy ilyen típusú
termékeket vagy szolgáltatásokat általában használják; c) a termékek vagy szolgáltatások minősége
vagy kialakítása megfelel az elfogadott mintának vagy sablonnak, ha a jóváhagyott minta vagy
sablon minőségét vagy kialakítását meghatározták; d) a termékek vagy szolgáltatások megfelelő
mennyiségben, méretben vagy súlyban vannak, és megfelelnek a jogi követelményeknek.
Ha a termék vagy szolgáltatás nem rendelkezik a fent felsorolt szolgáltatásokkal, akkor Ön
Fogyasztó, kérheti:
a) új termék vagy szolgáltatás kézbesítését hiánytalanul, kivéve, ha a hiba jellege miatt nem
megfelelő, és ha a hiba csak egy alkatrészt érint, akkor csak az alkatrész cseréjét kérheti;
b) ha ez nem lehetséges, felmondhatja a szerződést.
c) Ha azonban a hiba jellege miatt nem megfelelő a megoldás, különösen ha a hibát
indokolatlan késedelem nélkül lehet eltávolítani, akkor joga van a hiba ingyenes kijavításához.
(d) Ha nem áll el a szerződéstől, nem gyakorolja a jogot, hogy új terméket hibátlanul szerezzen
be, vagy hogy csere vagy javítás igénybe vegye, akkor ésszerű kedvezményt kérhet.
(e) Önnek joga van új termék vagy szolgáltatás vagy egy alkatrész cseréjéhez is, akkor is, ha
eltávolítható hiba van, ha a terméket vagy szolgáltatást nem tudja megfelelően használni a
javítás utáni visszatérő hibák vagy több hiba miatt. Ebben az esetben joga van elállni a
szerződéstől.
Ön jogosult a Fogyasztási cikkek hibás teljesítéséből fakadó jogok gyakorlására a kézhezvételtől
számított 24 hónapon belül. Ha a kézhezvételtől számított 6 hónapon belül hiba fordul elő, akkor az
áru kézhezvételkor hibásnak tekintendő. Ha a hibákért való felelősséghez fűződő jogokat a
hiánypótlásokra vonatkozó határidőn belül nem gyakorolják, akkor azok végrehajthatatlanná válnak.
Ha Ön Felhasználó, akkor a kézhezvételtől számított 24 hónapon belül gyakorolhatja a fogyasztói
árukkal szemben fennálló hibás teljesítés jogát. Ha a hiba a kézhezvételtől számított 6 hónapon belül
fordul elő, akkor a termék / szolgáltatás kézhezvételkor hibásnak minősül. Ha a hibákért való
felelősséghez fűződő jogokat a hiánypótlásokra vonatkozó határidőn belül nem gyakorolják, akkor
azok végrehajthatatlanná válnak.
A panaszokat elektronikus úton lehet benyújtani a support@webnode.hu e-mail címre vagy írásban a
Hlinky 70, 603 00 Brno, Csehország címre. Ha Ön Fogyasztó, a panasz benyújtása után írásbeli
visszaigazolást adunk ki arról, hogy mikor gyakorolta jogait, mi a követelés tartalma és milyen
megoldást igényel, valamint megerősítjük a rendezés dátumát és módját.
Ha Ön Fogyasztó, a panaszról azonnal, összetett esetekben három munkanapon belül döntünk. Ez az
időszak nem tartalmazza a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő hiba szakértői
értékeléséhez szükséges időtartamot. A panaszokat, ideértve a hibák eltávolítását is, indokolatlan
késedelem nélkül, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül kell kezelni, kivéve ha
hosszabb időtartamban állapodunk meg.
Panasz esetén együtt kell működnie. Ha nem nyújtja be a szükséges dokumentációt vagy segítséget,
nem tudjuk értékelni a követelést, vagy arról dönteni. A hiányzó dokumentumok kézbesítésének
késedelme alatt a törvény szerint a határidő a döntéshez és a követelés rendezéséhez nem fut.
Ha vállalkozó, akkor a hibás teljesítéshez kapcsolódó jogokat és kötelezettségeket az alkalmazandó
törvények szabályozzák.
10. Privát információk és adatvédelem
A program felszólíthatja Önt, hogy adja meg személyes adatait a Webnode különféle webhelyein.
Kérjük, olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatot a személyes adatok kezelésének részleteiről.
Ha termékeink vagy szolgáltatásaink révén feldolgozza az egyének személyes adatait, akár
adatkezelőként, akár személyes adatkezelőként, akkor vállalja, hogy betartja a személyes adatok
feldolgozása során az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, 2016. április
27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti rendeletet, amely hatályon kívül helyezi a 95/46 / EK
irányelvet (általános adatvédelem szabályozás).
11. Feltételeink megsértése
A 7. cikkben megállapított feltételek be nem tartása és / vagy a jelen Szolgáltatási feltételekkel
ellentétes vagy egyéb módon tiltott tevékenységekben való részvétel fegyelmi és jogi eljárás alá
vonhatja Önt. A fegyelmi eljárás megindításáról szóló döntés (beleértve, de nem korlátozva az összes
szolgáltatás megszakítását) a Webnode mérlegelési jogkörébe tartozik, és indoklás nélkül is
végrehajtható.
Kérjük, jelezze a jelen Szolgáltatási feltételek, Általános Szerződési Feltételeink vagy a helyi
törvények megsértését. Az ilyen tevékenységekről való értesítéshez kattintson ide.
12. Szolgáltatások megszakítása / megszüntetése
Fenntartjuk a jogot arra, hogy szolgáltatásainkat azonnali hatállyal felmondjuk vagy felfüggesszük,
ha megsérti vagy ésszerű okunk van feltételezni, hogy valószínűleg megsérti Általános Szerződési
Feltételeinket. Ezenkívül saját belátása szerint megszüntetjük az Ön számára nyújtott
szolgáltatásainkat, ha olyan magatartással jár, amelyet elfogadhatatlannak találunk. A fegyelmi
eljárás megindításáról szóló döntés (beleértve, de nem korlátozva az összes szolgáltatás
megszakítását) a Webnode mérlegelési jogkörébe tartozik, és indoklás nélkül is végrehajtható.
13. Korlátolt felelősség
NEM VAGYUNK FELELŐSEK A FELHASZNÁLÓKNAK, VAGY HARMADIK FÉLNEK OKOZOTT
KÁRÉRT, AMELYEK KÖZVETETTEN, KÖVETLENÜL, VAGY VÉLETLENÜL, A SZOLGÁLTATÁSOK ÉS
/ VAGY TERMÉKEK HASZNÁLATÁVAL KAPCSOLATBAN TÖRTÉNNEK, BELEÉRTVE AZ ANYAGOK
LETÖLTÉSÉT A SZOLGÁLTATÁSÁT. NEM VAGYUNK FELELŐSEK A FELHASZNÁLÓK VAGY
HARMADIK FELEK KÁRÁÉRT, A SZOLGÁLTATÁSOK ÉS / VAGY WEBOLDALUNK ÉS / VAGY
TERMÉKEK HASZNÁLATÁNAK NEM MEGFELELŐ HASZNÁLATÁÉRT, NEM KÖZVETLEN,
KÖZVETLEN VAGY EZZEL KAPCSOLATOSAN. A SZOLGÁLTATÁSOK HASZNÁLATA A SAJÁT
FELELŐSSÉGÉRE TÖRTÉNIK ÉS A SZÁMÍTÓGÉP RENDSZERÉNEK, VAGY EGYÉB KÉSZÜLÉKEK A
MEGHIBÁSODÁSÁÉRT VAGY AZ ADATOK ELVESZTÉSÉÉRT CSAK ÖN A FELELŐS.
ELFOGADJA ÉS MEGÉRTI, HOGY A WEBNODE OLDAL ÉS SZOLGÁLTATÁSAINK ÉS TERMÉKEINK
HASZNÁLATA A SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE TÖRTÉNIK ÉS A WEBNODE WEBOLDAL ÉS
SZOLGÁLTATÁS ÉS TERMÉK ÚGY KERÜL KÍNÁLATRA, MINT "ELÉRHETŐ" ÉS "AHOGY VAN"
SZOLGÁLTATÁS. TOVÁBBÁ ELISMERI, ÉS ELFOGADJA, HOGY NEM VAGYUNK FELELŐSSEK ÉS
NEM VÁLLALUNK FELELŐSÉGET A HARMADIK FÉL OLDALÁÉRT ÉS / VAGY AZ ANYAGOKÉRT,
AMELYEKHEZ HOZZÁFÉR A WEBNODE WEBHELYEN.
A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA A NEMZETI JOGSZABÁLYOK ÁLTAL MEGENGEDETT MÉRTÉKRE
ALKALMAZANDÓ.
13.1 Harmadik fél
Nem támogatunk, és nem vállalunk felelõsséget semmilyen tartalomért, reklámért, termékért vagy
szolgáltatásért, amely harmadik felek webhelyein vagy azokon keresztül érhetõ el.
Az Ön és a Harmadik Fél között a Webnode Honlapon vagy azon keresztül található tranzakciókat,
beleértve a termékek, szolgáltatások fizetését és szállítását, valamint az ilyen ügyletekkel
kapcsolatos egyéb feltételeket, garanciákat vagy nyilatkozatokat, Ön és a szóban forgó szervezet
között kell végrehajtani. Ezért nem vállalunk felelősséget és semmilyen veszteségért / károkért nem
válljuk a felelősséget, amelyek ilyen ügyletek során merültek fel.
13.2 A jótállás kizárása
A Webnode, annak leányvállalatai és licencadói nem jelentik és nem garantálják az Ön számára,
hogy:
(a) A szolgáltatások és termékek használata megfelel a Felhasználó követelményeinek;
(b) A szolgáltatások és termékek használata megszakítás nélküli, időszerű, biztonságos, és
hiba- és vírusmentes;
(c) A szolgáltatások és termékek használatából eredő pontos és megbízható információt kap a
Felhasználó;
(d) A szolgáltatás részeként az Ön számára biztosított szoftver működésének vagy
funkcionalitásának hibáit kijavítják;
a nemzeti jogszabályok által megengedett mértékben.
Semmilyen írásbeli vagy szóbeli tanács vagy információ amelyet a Felhasználó a Webnode-tól kap a
szolgáltatásainktól vagy azon keresztül, nem létesít garanciát amely nincs meghatározva a
Felhasználói Feltételekben.
Ezenkívül a Webnode kifejezetten elutasít minden, bármiféle kifejezett vagy hallgatólagos jótállást és
feltételt, ideértve, de nem korlátozva ezekre a bejelentett garanciákat és a forgalmazhatóság és /
vagy az adott célra való alkalmasság feltételeit, a nemzeti jog által megengedett mértékben.
14. Korlátolt felelősség
A fenti, a felelősség korlátozására vonatkozó általános kikötésen (13. szakasz) ELFOGADJA, HOGY A
WEBNODE ÉS SZOLGÁLTATÓI NEM FELELŐS A 14.1-14.3. BEKEZDÉSBEN EMLÍTETT
ESETEKÉRT a nemzeti jogszabályok által megengedett mértékben.
14.1 Általános
Bármilyen közvetlen, közvetett, véletlen, következményből vagy példaszerű károkért amelyekért a
Felhasználó felel, a felelősség bármely alapon álljon is fenn, beleértve de nem korlátozva bármilyen
profitveszteségre (közvetlen vagy közvetett), hírnév veszteségére, adatveszteségre,
pótszolgáltatások és termékek beszerzésének veszteségére vagy más nem kézzelfogható
veszteségre.
Bármilyen veszteség vagy kár, amelyet Ön okozhat, ideértve, de nem korlátozva a következőkre:
(a) A Felhasználó felé közvetített reklám teljessége, pontossága, vagy léte, valamint bármilyen
Felhasználó és hirdető vagy szponzor közti kapcsolat vagy tranzakció (amelynek hirdetése
megjelenik a weboldalon) következménye;
(b) Bármely változás, amelyet a Webnode végrehajthat a szolgáltatásokban (vagy a
szolgáltatásokon belüli bármely szolgáltatásban) a szolgáltatás teljes nyújtásának állandó vagy
ideiglenes megszüntetése miatt;
(c) Bármely tartalom és egyéb kommunikációs adatok törlése, megsérülése vagy a tárolás
elmulasztása, amelyeket Ön a szolgáltatások használatával fenntartott vagy továbbított;
(d) Nem adta meg a Webnode-nak a pontos számlainformációkat;
(e) Elmulasztotta megőrizni a jelszavát vagy a számla adatait biztonságban és bizalmasan.
14.2 Hatáskör
A Webnode 14.1. Szakaszában az Ön felé fennálló felelősségre vonatkozó korlátozások akkor
alkalmazandók, ha a Webnode-ot értesítették, vagy tudnia kellett volna bármilyen ilyen veszteség
lehetőségéről. Ezenkívül az Ön joghatóságán belül törvényes korlátozások vonatkoznak Önre.
14.3 A Webnode webhelyeken biztosított információk
Nem vagyunk felelősek a következőkért:
(a) A Felhasználók által írott tartalomért, amelyek a blogon vagy fórumon jelennek meg.
Továbbá ilyen tartalmat a Webnode nem promotál és fenntartja a jogot, hogy moderálja ezeket
a hozzájárulásokat, azzal, hogy válaszol, kommentál, szerkeszt, nem posztol, vagy eltöröl
bizonyos tartalmat a blogról vagy fórumról a teljes belátása szerint. Azonban bizonyos tartalom
eltörlésének elmúlasztása nem jelenti az anyag promótálását vagy elfogadását a Webnode
részéről;
(b) A Webnode weboldalokon található információ pontosságáért, időzítéséért vagy
megbízhatóságáért. A Webnode nem tehető felelőssé a blogon vagy fórumon megjelenő
felhasználói kijelentésekért, tanácsért, véleményért. Amennyiben feljelentést tenne egy
Felhasználó egy másik Felhasználó kijelentéseiért/tetteiért, ezt mindenáron az adott
Felhasználóval szemben hajthatja végre és nem a Webnode-dal szemben;
(c) A Webnode weboldal minőségéért, pontosságáért, vagy alkalmasságáért, kivéve amit a
törvény elrendel. A Webnode azonban minden lehetséges erőfeszítést megtesz annak
érdekében, hogy szolgáltatásait professzionalizmussal kínálja;
(d) Gondatlanságból eredő csalárd megtévesztésért, halálért, vagy személyes sérülésért. A
Webnode nem tehető felelősség bármilyen veszteségért, kárért amelyet a Felhasználó vagy
Harmadik fél elszenvedhet a Webnode weboldal használata következtében.
15. A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése
A Felhasználónak (fogyasztónak) joga van a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére. Az
elektronikus hírközlés területén a fogyasztói jogviták vagy a fogyasztói jogviták peren kívüli
rendezésének megfelelő információi itt találhatók:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2&lng=EN
16. Folyamatos Fejlődés
A szolgáltatásaink és termékeink minősége az elsődleges számunkra. A Folyamatos fejlődés
(Continuous Improvement Process CPI) hívei vagyunk mind technológiai mind design szempontjából.
17. Visszajelzés
A kiválóság iránt elkötelezettségéből fakadóan a Webnode AG várja felhasználóinak észrevételeit,
javaslatait a jelen Általános feltételekről. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a véleményével /
javaslatával való hozzájárulás érdekében Ügyfélszolgálatunkkal, vagy küldjön e-mailt a következő
címre: support@webnode.hu
18. Változások weboldalainkon
A Webnode fenntartja a jogot, hogy weboldalunk bármely részét bármikor értesítés nélkül
megváltoztassa vagy eltávolítsa, vagy határozatlan időre megszüntessük a weboldalunkat.
19. Panaszkezelés
A panaszokat a Webnode ügyfélszolgálatán keresztül kezelik.
20. Magatartási kódex
A Webnode-ot a Felhasználókkal szemben semmilyen magatartási kódex nem köti.
21. Feltételek módosítása és frissítése
A Webnode AG fenntartja a jogot, hogy bármikor frissítse az Általános Szerződési Feltételeket,
figyelembe véve az status quo jogi, iparági vagy egyéb változásait. A megállapodás legújabb frissített
változata a "webnode.com" weboldalon érhető el. Ha egy frissítés jelentősen megváltoztatja a jogait,
akkor értesítést küldünk Önnek egy ésszerű határidőn belül, mielőtt a frissítés hatályba lépne.
Elutasíthatja a jelen Feltételekben bekövetkezett változásokat a Webnode webhelyének, termékeinek
és szolgáltatásainak használatának megszüntetésével. Erősen arra ösztönözzük az összes
felhasználót, hogy teljes mértékben olvassa el ezt a megállapodást, és rendszeresen ellenőrizze. A
dokumentumok az utolsó frissítés napján érvényesek.
Figyelmeztetés: A szolgáltatásainkkal kapcsolatos tapasztalatok javítása érdekében közzéteszük az
Általános Szerződési Feltételek valamennyi dokumentumát. Az angol és a jelenlegi változat közötti
esetleges eltérések esetén az angol változat érvényesül. Amely a www.webnode.com címen érhető
el.
Utolsó módosítás 2019. szeptember 30-án